Well, this day sucked

 
För några veckor sedan tänkte jag att jag ville skriva ett inlägg om guldstriden i Allsvenskan. "Oooh, vilket guldrace!" skulle det heta. Då tänkte jag: Bra, då kan jag skriva det där inlägget efter att AIK har slagit Gefle. Men så förlorade AIK.
Då var allting kört, men hoppet tändes på nytt när både Elfsborg och Häcken förlorade. Då tänkte jag: Bra, då kan jag skriva det där inlägget efter att AIK har slagit Syrianska. Men så blev det oavgjort.
Så nu blir det inget sådant inlägg!!! Nu blir det det här inlägget istället.
 
Fan. Det är riktigt synd, för AIK är det lag i Sverige som är bäst på att spela bra mot bra motstånd. Det här laget skulle faktiskt kunna ta sig till Champions League. Häcken lär inte ha någon chans och Elfsborg är sorgligt dåliga utanför sitt konstgräs. Malmö skulle möjligen ha en chans, men de har tyvärr tappat flera tongivande spelare.
 
Nä, AIK skulle ha vunnit i år. Det hade legat rätt i tiden. AIK kommer vara bra nästa år, men förmodligen inte 2014.
 
Dagen i övrigt: Förlust i ishockeyn och jag hann inte plugga. Det enda som skulle kunna rädda den här dagen från att vara en total katastrof skulle vara om Real Madrid tappade poäng, då det skulle bli en hygglig utdelning på Topptipset. Men Real leder just nu med 2-0, så det lär ju inte hända.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0