Sista halmstrået greppat!

 
AIK tog en oerhört viktig trepoängare i Damallsvenskan i dag. Härligt! Med tre omgångar kvar lever fortfarande hoppet om förnyat kontrakt. Men det kan behövas två segrar till och då ska man bland annat möta serieledaren på bortaplan.
 
Det jag såg i dag bådar dock gott inför slutspurten. Efter att AIK släppt in ett relativt tidigt baklängesmål så ställde de sig i en ring, pratade ihop sig, bestmämde sig för att de inte skulle sjunka ihop utan faktiskt vända på steken. Och det gjorde de! 3-1 blev det till slut och jag kunde vända hem med ett leende på läpparna.
 
Efter det har typ allting gått min väg när det gäller sport och spel. AIK slog Växjö, Unibettipsen gick in allihop, och just nu väntar jag på Powerplayutdelningen på en kupong som redan är i hamn.
 
Bra dag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0