Någon som undrar hur det går på FIFA?

 
Trots att både Clark Kent och Lana Lang blev långtidsskadade så kunde jag upprätthålla ett bra spel och med två omgångar kvar av Premier League så hade jag faktiskt chansen att vinna titeln. Men efter bara 2-2 på Old Trafford försvann hoppet och jag fick nöja mig med en hedrande tredjeplats. Som nykomling i serien. Det är en häftig resa jag har gjort. Från att förlora mot lag som Crawley Town till att vinna mot de allra största. Och jag har haft ett i stort sett identiskt lag under hela resan. De få nyförvärv jag köpt under tiden har förpassats till bänken.
 
Det lustiga är att tredjeplatsen i Premier League är min bästa tabellplacering hittills. I de lägre divisionerna har jag som bäst kommit fyra och tvingats kvala mig upp.
Men nästa säsong satsar jag på dubbeln. Premier League och Champions League. Och säsongen efter det lägger jag till de inhemska cuperna samt Community Shield.
Lyckas jag med den femlingen så kan jag kalla uppdraget avslutat.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0