Jag mår dig leva (Bloggen fyller tre år!)

 
Kommer ni ihåg när jag skrev mitt 1234:e inlägg här på bloggen? Om inte: Se nedan. 
Det var riktigt coolt. Men det här är nästan ännu coolare. I dag fyller bloggen tre år!
Tre hela år har gått sedan jag skrev mina första rader. Och jag tänkte att vi skulle stämma av lite vad som har hänt under de här åren.
 
Studier:
Från A och full pott till E på gränsen.
 
Kärleksliv:
En hypotetisk flickvän, en imaginär flickvän och en flickvän gjord av plast.
 
Spel och dobbel:
Tre veckoinsatser från att vara bankrutt.
 
Hälsa:
Två skadade knän, en massa andra småskador och ett megaöronlock.
 
Fritid:
Achtung die kurve.
 
Åstadkommanden:
En och en halv sekund i rikstäckande TV.
 
Övrigt:
Är fet.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0