Det blev ganska bra stämning

 
I går var jag på den årliga avslutningsmiddagen för AIK-spelare och AIK-funktionärer. Och faktum är att till och med jag, som inte är någon vidare festmänniska, hade det ganska trevligt. Jag åt av buffén, drack en liter fanta och tog kort med flera av spelarna i AIK:s damlag.
 
T.ex. Petra Andersson...
 
 
 
 
 
 
... och Susanne Nilsson...
 
 
 
 
 
 
... och den assköna kvintetten Madeleine Tegström, Andrea Hansson, Sarah Fredriksson, Jennie Nordin och Clara Markstedt...
 
 
 
 
 
 
... som bjöd på shots!
 
 
 
 
 
 
And let's not talk about what happened after that...
 
 
 
 
 
 
Hehe, nej då, ni behöver inte oroa er. Första fyllan lyser ännu med sin frånvaro. (Och inte för att jag har glömt bort den!) Bilden ovan föreställer en fantaflaska underifrån.
 
Men det blev lite action i alla fall, med discodans, ballonglekar och knastriga chips. De flesta i damlagets trupp och ledarstab kände igen mig från hemmamatcherna (det blir väl lätt så när det bara är drygt 100 i publiken) och internt är jag känd som "snubben med långt hår som kommer en timme innan avspark". Tydligen hade lagledarna pratat om mig inför avslutningsomgången mot Örebro, i syfte att inspirera spelarna till att göra en bra match.
Fotnot: AIK förlorade matchen med 3-0.
 
 
Hur som helst så var alla jättetrevliga och för egen del så var det här nog den bästa avslutningsfesten jag varit på hittills. Och nu blev jag superladdad inför nästa säsong!
Synd bara att det är fyra månader kvar...
 

Kommentarer
Postat av: David

Haffa!!!!

2012-11-26 @ 11:02:21
Postat av: David

Vafan! Har de modeller som fotbollsspelare?

2012-11-26 @ 11:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0