Besök min blogg den 1 december!

 
Det är en månad kvar, men redan nu vill jag flagga för en litet evenemang som jag kallar för kennethharbloggdagen.
Som ni vet så kommer jag inte att blogga något mer efter årsskiftet, och det skulle vara kul att, innan äventyret tar slut, se hur många bloggläsare jag faktiskt har. Så därför uppmanar jag er alla att besöka min blogg den 1 december!
 
Det är visserligen en lördag, vilket vanligtvis är veckans sämsta besökardag, men för att folk ska komma ihåg det så måste det vara ett datum som folk förknippar med något annat, och då känns den 1 december ganska bra.
Jag kommer nämna det fler gånger, men försök att komma ihåg det redan nu.
 
1 december - Besök kennethharblogg!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0