"Asvidrig tenta!"

 
Det är egentligen Sandys replik, men jag droppar den ändå. Kan köra några till när jag ändå är igång.
 
Yeeeeeeeeeeeeeeeeees. Nähäääääääääääääääääää. Hatar dig. Så är det, enna. Poochie smoochie tootchie loochie. Jallsh.
 
 
Men seriöst nu. Tentan. Den gick inte alls bra. Jag kände igen de flesta begreppen. Omständigheterna liknade dem från gamla tentor. Men det var en massa nya tillämpningar! Jag hade oftast ingen aning om vad de frågade om. Och sen var alla uppgifter bara värda 5 poäng styck, så de uppgifter jag faktiskt kunde blir inte de kassakor jag hoppats på. Om någonting blir de kassa kor. De betar, men mjölken är sur.
 
Jaja, 100 kronor rikare i alla fall tack vare den gyllene dealen. Och jag kommer att bli godkänd, även om betyget inte blir av imponerande sort.
 
 
Slutligen gratulerar jag Tyresö, som i dag vann sitt första SM-guld i fotboll. De slog Malmö inbördes två gånger om, och då känns det ganska rättvist att det är de som vinner i slutändan. Noterbart är att AIK, som kom sist (buhu), var det enda laget vid sidan av Tyresö som lyckades slå Malmö.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0