Åh, vilket avsked!

 
Många blir sentimentala nu när Råsunda ska rivas. Jag tycker mer att det är synd eftersom jag äntligen har lärt mig att hitta dit. Men den allsvenska avslutningsfesten blev lyckad i alla fall.
Bra stämning. Inget bråk. Bengaltifo i paus. Tjerna kom in och dominerade. Och AIK vann matchen med 2-0. Helt perfekt.
 
Synd bara att Sundsvall förlorade mot Häcken. Nu riskerar AIK att missa Europacupspel nästa säsong. För att få en plats i kvalet måste nu AIK, Malmö eller Häcken vinna Svenska Cupen, alternativt komma tvåa om Elfsborg vinner.
 
 
I morgon äntrar jag äntligen kombinatorikens värld igen efter två och ett halvt års uppehåll. Kombinatorik II står på schemat. Bokstavskombinationer och bollar i lådor. Jag ska få minst C i den här kursen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0