TV stuff


Childrens Hospital är en perfekt serie när man är så trött att man inte orkar se ett till avsnitt av sin favoritserie, men ändå vill se någonting mer innan man går och lägger sig. Den är ganska rolig och avsnitten är bara 10 minuter långa. Genialt! Och Malin Åkerman är med från och med säsong 2 :)

Det tog mer än en halv säsong innan jag kom in i 90210 på riktigt. Jag vet inte varför det tog så lång tid. Jag brukar alltid identifiera mig med och heja på huvudpersonerna från första början, men nu brydde jag mig inte ens om vad som hände i deras liv. De kunde lika gärna få dö hela bunten. Men nu är jag äntligen inne i serien. Dags för ett uppehåll...

På fredag har Supernatural säsongspremiär i svensk TV. Efterlängtat så klart, men kunde de inte ha kört klart säsong 4 av Fringe först? Det här är Kanal 5 i ett nötskal. Nu kommer de förmodligen köra Supernatural under sommaren och sedan bryta den på något ologiskt ställe och därefter återgå till Fringe. Varför ska de göra det så svårt hela tiden? Kan de inte bara köra en hel säsong i sträck? Alla avsnitt har redan visats i USA!

Flikar in en grej till om Eurovision också. Lite pinsamt att Sverige inte gav poäng till varken Island eller Danmark. Cypern var helt klart värda 12-poängaren, men vi måste bli bättre på grannröstandet. Island och Danmark var ju dessutom bra.

Japp. Det var det jag hade att komma med. Lite Blue Mountain State på det här kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0