ESC



Sverige är i final i Eurovision Song Contest. Inte särskilt otippat. Min favorit är dock Cypern. Jag tycker att de har årets bästa låt. (Och Turkiet har årets bästa båt!) Men det blir nog varken cypriotisk eller turkisk glädjeyra på lördag. Favoriterna är nämligen en serbisk balkanballad, några ryska tanter och svenska Loreen.
Blir det kanske rent av en blågul seger på lördag? Det är mycket möjligt.

Jag menar, Eric Saade var ju populär förra året så varför skulle det inte kunna bli eufori för Loreen? (Även om jag tyckte att Danny Saucedo var jävligt amazing...)


Övrigt från dagen: AIK vann - nice! Sebbes data sågade sönder min modell - inte så nice! 
Jag har återgått till den engelska stavningen av nice - nice!

Och för fyra år sedan var jag i Nice.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0