När Billy är för AchTUNG


Sebbe har gjort det till en vana att komma hit, vilket innebär att jag får spela hur mycket Achtung jag vill. Och dagen började bra. Jag,  Sebbe och Billy hade en liten "threesome" när jag stod för en smått historisk dubbel. Jag vann på både Classic och Arcade direkt efter varandra. Det har typ aldrig hänt! Självförtroendet steg och jag gick på moln (läs suddrester).
Framemot slutet av dagen hade jag och Billy en liten "privat session" och då gick det inte lika bra. Fem raka förluster. Och för att strö extra salt i såren så tappade jag en 9-5-ledning sista partiet. Det får ju egentligen inte hända, men möter man Billy så kan det faktiskt göra det. Utan att man själv spelar dåligt. Han är helt enkelt lite för bra.
Men jag blir i alla fall bättre och bättre. Klarar nästan vart tredje hål nu. Det går åt rätt hål.

Japp! Ytterligare ett hål-skämt här på bloggen! Ska det va' så ska det! Och det ska det ju. (Va?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0