Mer kändisvimmel


Titta vilka jag stötte ihop med helt random!





Tjejerna i Face 84! (och deras numer manlige trummis...)

Ni kommer väl ihåg Face 84? Bandet som stod för den bästa låten av alla i Melodifestivalen 2008 - superhiten "Alla gamla X", som oförklarligt kom sist i sin deltävling.

Mannen som tog fotot ovan var nog lite ostadig på handen, men jag lovar att bandmedlemmarna var jätteskarpa på riktigt.


Efter att nu ha hängt lite grann med den yppersta kändiseliten så har jag kommit till en mycket värdefull insikt: De flesta kändisar är bara helt vanliga människor.
Vissa av dem kan man till och med prata med.


Did not know that.








Jag och Emma Karlsson.

Jag har drömt om hennes hönsnätsbur i fyra års tid nu.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sött par!

2012-09-17 @ 12:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0