En gång är ingen säsong


Jag missade tråkigt nog AIK:s två första hemmamatcher i Damallsvenskan, men i dag var jag på plats. Tyvärr blev det inte bättre än en hedersam 3-2-förlust och räddningsplankorna börjar försvinna. AIK lär åka ur Allsvenskan redan i höst. Ironiskt nog blir matchbiljetterna då dyrare för mig eftersom det inte finns något studentalternativ i Norrettan.

På tal om Damallsvenskan. Där kan man casha in ganska friskt. Detsamma gäller hockey-VM. Alla favoriter har vunnit! Själv har jag gått över till enkronasspel, så det gör ingen större skillnad om jag vinner eller förlorar. Men för dem som satsar lite mer, typ Billy "Tjugolappen" PP, kan det faktiskt bli lite skrammel på kontot.

Nu: Trötthet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0