(B)loggboken - 7 maj


Helliebellie there!
Rapportskrivningen inledd på riktigt. Jag hann faktiskt skriva ganska mycket text i dag, trots ett litet Achtungåterfall. (Men kom igen, Sebbe var där! Achtungfrånvaron gäller ju inte om Sebbe är där.)
Jag är klar med det första av sex kapitel, vilket känns skönt. Å andra sidan var det det lättaste av de sex. Redan i morgon blir det tyngre. (Severe case of tyngd!)

Det värsta med att gå upp tidigt är att man blir trött tidigt. Det värsta med att man blir trött tidigt är att man inte orkar se TV-serier. Jag som precis har börjat med en ny TV-serie. 90210. Jag såg bara några enstaka avsnitt av Beverly Hills, men den här generationen ska jag följa!
Jag behöver några fler ungdomsserier. Vill ju se så många som möjligt medan jag själv fortfarande är relativt ung. Jag funderar nästan på att återuppta Gossip Girl bara för sakens skull. Vad finns det mer för ungdomsserier? Greek? Friday Night Lights? Pretty Little Liars?
Den sistnämnda har jag precis beställt på DVD, men den tänkte jag spara till de ljumma sommarkvällarna.

Hur som helst. Kandidatarbetet går bra. Jag håller min tidsplan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0