(B)loggboken - 14 maj


Hej i näsan!
Efter att ha suttit från morgon till kväll hela förra veckan tog jag i dag en liten välförtjänt sovmorgon. Och just i dag så mötte jag min handledare på vägen till skolan.
Så nu tror han säkert att jag är värsta slappfisaren som kommer insläntrandes vid halv två och som inte jobbar över huvud taget. Men det gör jag. Det går väldigt segt just nu, men kämpainsatsen är det inget fel på.
I dag är det dags för andra övernattningen av fem. Jag har de senaste timmarna försökt beskriva min arbetsprocess, men jag får inte till det. Jag lyckas inte förklara vad jag har gjort.
Och då har jag ändå bara multiplicerat alla tal med 3!


Snart borde jag gå och lägga mig, men frågan är om det ens är värt det. Mattanten kommer vid sex, städaren kommer vid sju. Jag kan lika gärna slumra framför datorskärmen någon timme. Men det är nog bra att ta en liten paus från arbetet i alla fall. Kanske kommer jag på några bra omformuleringar i morgon bitti när datorsalen är full av skrikande andraårsstudenter.

XOXO,

Kenneth girl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0