(B)loggboken - 10 maj


Halli, hallå!
Första övernattningen sedan jag började med projektet, men knappast den sista. Det lutar mot fyra övernattningar till de närmsta två veckorna. Lite väl i överkant även för mig, men jag vill helst ha första utkastet klart den 24 maj och då måste jag kriga.
Skrivandet går väldigt segt just nu, men tydligen går det framåt. När jag tar helg kommer jag redan att ha producerat 20 sidor. Efter bara två kapitel!
Helt sjukt. Lite för mycket, känns det som. Jag vill absolut inte ha mer än 50 sidor när jag är klar, men fortsätter det så här så är risken ganska stor.


Dagens sämsta: Jag körde "Hänga Gubbbe" med Sandra och Billy, och Sandra lade ordet "dönkey". Utan ö!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0