50 år senare


Festen var faktiskt ganska trevlig, men kroppen värker än. Jag fick skavsår av min skjorta! Jag fick även benhinnesmärtor, en konstig knöl på knäet och ett antal sträckningar här och där.

Tröttheten kom krypandes på kvällen, men jag löste det genom att hoppa över den.

Jag hade förberett mig och tränat på Amazingdansen, men låten kom aldrig. Istället körde jag lite moonwalk (hold the moon) till Abbas "Take a chance on me".

Man fick typ åtta öl om man ville, men jag drack enbart alkoholfria drycker. Fanta.

Två glas gick sönder, men jag var redan skär.

Jag spelade air hockey utan air och med choklad istället för puck. Vann stort.

Tog luft två gånger men höll andan en stor del av tiden.

Åt tårta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0