34 plottar och ett ryggskott senare


De 25 plottar som jag tidigare nämnde här på bloggen visade sig vara 34 till antalet. Dessutom visade det sig att den gråa textruta som jag av misstag infogat i första plotten hängde kvar i alla andra plottar. Så när jag äntligen hade fixat alla plottar så var jag tvungen att börja om från början igen. Då upptäckte jag att linjetexterna var inverterade, att axlarna made no sense och att en av plottarna saknade ram. Satt och kämpade i över fem timmar men nu är jag äntligen klar!

Sedan så lär väl i och för sig Thomas ha synpunkter på de flesta plottar, så om två veckor måste jag kanske göra om dem igen. Men det är framtidens bekymmer. Nu kan jag återgå till det jag har sysslat med fram till i går - att skriva text!


När jag sov över i datorsalen innan jul så låg jag på det hårda kalla golvet. Sov då bara någon timme. I natt använde jag mig av fem uppradade stolar och en stulen kudde från soffan på plan 3. Sov hela fyra timmar.
Jag var lite stel i ryggen när jag vaknade, men på det hela taget så var det faktiskt ganska behagligt. En positiv överraskning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0