Vi säger väl SM-guld...


Jag kände på mig redan innan att AIK skulle vinna. Det hade varit en så bra dag, så en förlust fanns liksom inte i tankarna. Och inte i spelarnas tankar heller. 4-1 till AIK. Tack och adjö, Luleå!
För nu måste det bara bli semifinal. AIK spelar ju hur bra som helst! Kanske att Luleå vinner i morgon, men senast på tisdag tror jag att semifinalbiljetten kvitteras ut. Jag hoppas det åtminstone innerligt.

3-1 i matcher. Pucken är rund.


PS. Innan matchen slog jag för första gången Davomundo i biljard med 5-2 i matcher!
Det tidigare "rekordet" var 4-3.
På tentan har jag tio säkra poäng. Resten av frågorna chansade jag mig igenom. Men jag tänkte att någon gång måste man ju chansa rätt också. Jag tror nog att det blir en poängstrid även den här gången.


Kommentarer
Postat av: Duvet Rigo

...

2012-03-19 @ 14:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0