Tabben som kan sänka mig


Två superviktiga tentor nästa vecka. Som jag verkligen måste klara. And guess what!
Jag glömde anmäla mig! Första tentan är på måndag och jag är inte anmäld! Så orutinerat!

Jag kan fortfarande få skriva tentan om det finns platser över, men jag kan i sådana fall behöva vänta ett tag och får då förkortad skrivtid. Jag som i stort sett alltid behöver alla fem timmar!
Det här kan faktiskt komma att stå mig väldigt dyrt. För om jag inte klarar den här tentan så riskerar jag att inte få göra mitt kandidatarbete till våren. Jag kommer då heller inte in på mitt masterprogram till hösten och allting blir betydligt mer komplicerat. Jag kanske rent av åldras i förtid.


Men i värsta fall så kan ju alltid ta ett sabbatsår och försörja mig på mitt spelande. För det har ju gått väldigt bra hittills...


Kommentarer
Postat av: Anna

Oj... får ni inte göra kex:et om ni har omtentor?! :S

2012-03-09 @ 19:16:57
Postat av: Kenneth

Jag vet inte riktigt. Det är ganska otydligt. Jag tror att det beror på vilken kurs det gäller och vad arbetet handlar om.

2012-03-09 @ 23:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0