Nu går det asbra!


Halvvägs in i Elitseriesäsongen på NHL12 upptäckte jag att man kan byta knappuppsättning. Jag som har varit så irriterad för att man måste skjuta med den där spaken istället för att trycka på en knapp. Nu behöver jag inte det längre. Jag tog dessutom bort alla onödiga funktioner som jag råkar aktivera hela tiden. Nu spelar jag med tvåknappssystemet. Det enda man kan göra är att skjuta och passa. Fast jag brukar försöka undvika att passa, för det är aldrig någon spelare som tar emot pucken.



Veckans dikt:

There once was this girl from my school
She enlightened my life, which was cool
Said "I promise we'll win"
So I said "Yeah, I'm in!"
Then we lost - now I look like a fool!


Luckily that suits me...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0