Tips inför Finalen


Tydligen är finalen redan avgjord. Loreen kommer vinna. Alla är överens om det. Men jag förstår inte riktigt varför. "Euphoria" är ett billigt knep och ganska lättgenomskådat. Och scenshowen som framstod som cool i deltävling 1 är helt plötsligt ganska slät. Jag tycker att Dannys låt och scenshow trumfar Loreens med råge och jag hoppas verkligen att han får representera Sverige i Eurovision Song Contest i år. Seriöst, fatta hur mycket uppmärksamhet bara hans dräkter kommer få! Och låten är ju dessutom bra. Det blir helt klart en ny topplacering.

Annat än duellen Loreen VS Danny så är väl festivalen ganska sval. Jag tror att alla övriga deltagare är mer än nöjda över att bara ha gått till final. Och dramatiken blir därefter.

Mitt tips inför kvällen:

1. Loreen
2. Danny Saucedo
3. Molly Sandén
4. David Lindgren
5. Ulrik Munther
6. Thorsten Flinck
7. Top Cats
8. Lisa Miskovsky
9. Björn Ranelid featuring Sara Li
10. Dead by April



(Heja Danny!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0