Sjukt BrA!


Det blev ett A i kursen "Analys av Kategoridata"! Det var roligt. Min betygstrend har ju annars hittills varit dalande och CSN har säkert bara suttit och väntat på att jag ska trilla ner i diket.

Men det var inte bara en bra prestation av mig. Det första Tom sade när han kom in i klassrummet var: "Jag gör tydligen alldeles för lätta tentor. Det är tur att jag är chef här för annars skulle jag få sparken." Han fortsatte sedan beklaga sig ett tag till. "Ingen blev underkänd... De allra flesta fick betyget A... De som inte fick A fick B..."

Hur som helst så fick jag 47 av 50 poäng på själva tentan och på framsidan hade Tom skrivit "Mycket bra. Du borde läsa mer matstat!"

Jag inväntar med spänning vad Anders kommer skriva på framsidan efter morgondagens tenta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0