På sista versen


Onsdag, torsdag, fredag. Sedan är det slut. Inga mer schemalagda tider. Inga obligatoriska moment. Jag bestämmer själv vad jag vill göra och när jag vill göra det. Coolt, va?

Men nu är det full fokus på tentan på fredag. Om tentan i går var den lättaste statistiktentan under hela min utbildning så lär den på fredag bli den absout svåraste. Liksom, vad fan är "statistisk inferens"?

Men det kanske är det som är lärarnas onda plan. Att ge oss värsta sjävförtroendeboosten för att sedan bara trycka ner oss mot marken med ansiktet först. Typ "Där har du, din feta jävel!".

Ja, just det, jag glömde säga det. Jag är fet nu igen...


Kommentarer
Postat av: David Rigo

Idag äre den internationella pi-dagen! Bara så du vet!

2012-03-14 @ 21:06:00
URL: http://davidrigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0