Konsten att andas


Hör upp allesammans! Någonting högst olyckligt har inträffat. Jag har glömt bort hur man andas med näsan. Därför måste jag numer andas med munnen för att inte dö. Ibland glömmer jag bort detta och stänger munnen lite för länge och då blir jag helt blå i ansiktet. Men det funkar väl helt okej så länge jag matchar det med en röd topp.
Det jag dock befarar är hur det ska gå under natten. Jag har ju nämligen gjort det till en vana att sova med munnen stängd för att inte börja snarka. Kan bli ödesdigert nu.

Det är synd att man inte kan andas med öronen. När jag var mindre sade min mormor till mig att man kunde göra det, men jag upptäckte ganska snart att det inte låg någon sanning i saken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0