Femte gången gillt!


Gjorde Högskoleprovet för femte gången och äntligen gick det bra! Allting tyder på att jag kommer få 1.8! Jag kommer därmed att vara bland de översta två procenten! Vilken enorm glädjeboost jag fick nu! Nu har jag nått mitt mål och ska aldrig mer göra Högskoleprovet!
"Aldrig" brukar ju i och för sig kunna vara relativt, men jag lär åtminstone inte göra det på ett antal år framöver. Såvida jag inte ser det som mitt nya livsmål att få full pott på mattedelen. Det brukar alltid vara två-tre uppgifter där som spökar. (Bu!)


Det lustiga är att det faktiskt inte kändes särskilt bra när jag väl gjorde provet. Jämfört med förra gången kändes det betydligt svårare i dag. Men tydligen så var mitt undermedvetna på alerten. Och meningskompletteringarna satt där de skulle!


Nu ska jag bara vänta fyra veckor för att få det på pränt.

1.8. 

Awe to the some!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis! :)

2012-04-02 @ 01:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0