AktuarieutbilDningen, här kommer Kenneth!


Jag fick D på tentan! Anders var generös med poängen och gav mig poäng även på uppgifter där jag gjort fel för att principen var rätt. Och då blev det faktiskt ett D till slut. Så skönt!

Och därmed är mitt slutliga facit: 20 av 21 tentor godkända på första försöket, den tjugoförsta tentan godkänd på första omtentatillfället. Det är jag väldigt nöjd med. Jag hade räknat med betydligt fler omtentor. Men de kommer väl i höst istället. Betygsraden i sin helhet:

A-A-A-D-A-C-B-A-A-B-D-C-D-E-E-E-Godkänd-D-Fx-D-A-D


Typbetyget blev faktiskt A!


Nu är det snart dags för möte med "TH" och det ska bli spännande. Sebbe har sänkt mitt självförtroende något genom att pitcha ett liknande kandidatarbete med bättre möjligheter för goda resultat. Men det är lugnt. För i slutändan så gynnas jag mer av hans arbete än han gör av mitt. Hehehehe...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ima make us all rich

2012-03-24 @ 16:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0