7 timmar kvar till tentan (vad fan är likelihoodkvot?)


15 av 18 klarade motsvarande tenta förra året, så jag räknar kallt med att jag klarar tentan i morgon. Ja, det är faktiskt så att jag nog skulle ha kunnat få B på tentan om jag hade lagt allt krut på den här kursen. Men iband måste man tänka lite längre fram också och det har jag försökt göra. Hur som helst, så här ser skattningsskalan ut inför i morgon:


A - 1 %
B - 9 %
C - 20%
D - 30 %
E - 30 %
F - 10%


Sen är det ju i och för sig lite 50/50 om jag får göra tentan eller inte, så betingat ovetande så får ni väl halvera talen ovan...


Kommentarer
Postat av: David Rigo

kennethharhjärna.gärna.se

2012-03-14 @ 21:08:27
URL: http://davidrigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0