Wohooo!


Jag kollade in vårens schema (fram till mars) och såg att jag har eftermiddagspass två gånger i veckan. Dessutom är onsdagsledigheten tillbaka! Helt perfekt! Nu kommer jag kunna hålla mig pigg under veckorna. Kanske orkar jag till och med plugga. Det är definitivt mitt primära mål. Om jag klarar av att plugga nu och blir godkänd på båda mina kurser - då blir det masterutbildning till hösten!

En sak som är lite tråkig med schemat är att eftermiddagspassen ligger tisdag och fredag, de dagar då övernattning i skolan saknar poäng eftersom jag är ledig efterföljande dag. För det blir ju lite svårt att motivera en övernattning när man börjar kvart över tolv dagen efter. Men ett par övernattningar måste det bli ändå! Och när jag sedan till senvåren ska skriva min kandidatuppsats så blir det desto fler. Jag har en liten plan om 60-timmarssejourer i skolan för att sedan kunna ta en fyradagarshelg. Det skulle vara något, va?

När allting ändå är pluggrelaterat kan jag meddela att jag nu har gått igenom alla de gamla tentor som jag ska gå igenom inför tentan på torsdag. Spontant är känslan att det återigen blir "på håret", men att det ändå finns en ganska god chans att marginalerna är med mig. Återigen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0