Verklighetstroget


Jag skapade mig själv på FIFA12 och lade in mig som startande anfallare i mitt lag. Första matchen blev jag skadad. Fotledsbrott. Borta fyra månader. När jag sedan äntligen kom tillbaka återtog jag platsen i startelvan. Spelade tre matcher. Gjorde succé. Blev skadad igen.
Vad fan är det frågan om? Det är ju precis som på riktigt! Så fort jag blir kvitt en skada så drabbas jag av en ny. Nästan som om FIFA-skaparna visste vem jag är.


En annan noterbar sak från min FIFA-karriär är att min normalt sett blonda superstjärna Kara Kent helt plötsligt dök upp till en match med mörkbrunt hår! Spelaren hade alltså färgat håret. På FIFA! Hur sjukt är inte det? 
Två matcher senare var dock den blonda färgen tillbaka som om ingenting hade hänt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0