Jag såg inte dörren för alla nyckelhål


Jag gick in i dörren med ögonbrynet först. Det är fortfarande intakt men det känns som att en bula modell större är på väg. Lite som morgondagen. Den är också på väg. Det påminner mig om en gåta som jag har kommit på:

Vad är det som aldrig har varit här men som aldrig är mer än en dag bort?


svar: Morgondagen.


Min morgondag ska spenderas i pluggandets tecken. Det kan nog behövas med tanke på betygstrenden.






Men man kanske inte ska stirra sig blind på bokstäver. För då kan man ju inte stirra mer...


Kommentarer
Postat av: Anna

Vi har fortfarande inte fått våra tentor!

2012-01-10 @ 17:16:41
Postat av: Kenneth

Teori: Alla gjorde bra ifrån sig, läraren trodde inte sina ögon och beställde därför experthjälp från Zimbabwe. Experthjälpen sprängde sig själv på vägen till Sverige och läraren måste nu söka sig till Papua Nya Guinea där han har problem att komma in på grund av en oanständig T-shirt. Mitt i stressen råkar han snyta sig i en students tenta och måste därför plagiera den. Detta tar tid.

2012-01-10 @ 22:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0