Seb in my web


Sebbe "The Seb" Sebastian har tydligen hittat till min blogg. Och jag vill ju inget hellre än att han ska trivas. Så i dag tänkte jag skriva om spel med hög klubba och om män som är snygga bakifrån. De två sakerna går ju dessutom ofta hand i hand (if you know what I mean).

Ibland styr hockeyspelarna pucken med klubban trots att klubban befinner sig över ribbhöjd.
Det är inte tillåtet. Ibland styrs pucken i mål.

Vissa män är jättesnygga bakifrån. Det är trevligt. Då kan man stirra in i deras ryggtavla och fantisera om knölar på dolda ställen. Plus att man ser ringen från snusdosan. Ring, ring...


Wow. Pure gold. Sebbe's gonna love that!


I morse när jag gick till skolan möttes jag av en snubbe som försökte värva mig till någon slags bibelförsamling. Jag tackade relativt vänligt nej, men han var riktigt envis. Han bara fortsatte och fortsatte, trots att jag förklarade för honom att jag är typ så mycket ateist man kan bli.

Ironiskt nog var dock den enda tanken i mitt huvud: "Åh, herregud!" 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0