Tick tock


Ännu en vecka har passerat. Jag vet inte om det är bra eller dåligt. Jo, dåligt. Jag vill stanna upp lite. Allting går alldeles för fort. Om mindre än två månader ska jag börja med mitt projektarbete och jag har ingen aning om vad jag ska göra. Även om terminen varit trögstartad så har jag hittat hem i min pluggrutin (som består i att inte plugga) och nu måste jag snart överge den. Det känns lite jobbigt.

Någon frågade mig hur det känns att ha fått ett F på en tenta. Svaret är att jag inte riktigt känner någonting. Och det är väl också en slags känsla? Likgiltighet? Det är inte som att jag inte bryr mig om hur det går, för det gör jag ju så klart. Men jag orkar inte riktigt bry mig om det just nu. Jag vet ju att jag kommer klara kursen. Förmodligen redan vid nästa tentatillfälle. Så jag är faktiskt varken arg eller nedstämd över det. Däremot är jag fortfarande jävligt lack över det där stor/svår-debaclet från den 23 september. Fan också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0