Who cares about school anyway?


Inför tentan sov jag 10 minuter. Den här gången tog jag ettan och lade den under nollan istället. 0 minuter sov jag. Jag vet inte vad som hände. Jag hann aldrig somna.
Men det var ganska lugnt. Jag var lite överdrivet grinig inledningsvis, men det gick över efter en tallrik youghurt (utan hela bitar).
Tentan då? Den gick åt skogen. Det som inte fick hända hände. Det kom en uppgift på teoridelen som jag absolut inte kunde. Den förstörde allting.
Men okej. Jag ska inte ropa hej då förrän bäcken är frusen. Det finns fortfarande en teoretisk chans. Jag befann mig i en liknande situation efter SannoII-tentan och där fick jag ju till slut E precis på poängen. Men har jag verkligen ett mirakel till i mig? Tveksamt.


Domen kommer nästa fredag. Veronica Maggio kommer vilken sekund som helst.
Hon är nästan här, sade hon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0