Min långa resa


Det började tungt. Jag kom inte in i det alls och hade svårt att hålla en jämn nivå. Med tiden blev det lite bättre och jag jobbade mig uppåt. Sedan kom en svacka. Allting var som bortblåst. Läget var dystert. Men när det var som värst hittade jag tillbaka till min tidigare framgångsrika väg. Hoppet tändes på nytt. Då kom nästa bakslag. Jag var återigen på dekis och ingenting verkade hjälpa. Men som en blixt från klar himmel kom allting tillbaka, som om det aldrig lämnat mig. Jag kämpade hårt. Greppade varenda halmstrå. Och sakta men säkert började jag tro på att det trots allt kunde gå vägen.

Men sen torskade jag två raka hemmamatcher och nu ska det till ett smärre mirakel för att jag ska ta en direktplats till nPower League 1. 

Tre matcher återstår. I'll keep you posted. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0