Linssoppa och TP


Nyårsdagsdagen sovs som bekant bort. Nyårsdagskvällen spenderades hos Anders. Nyårsdagsnatten spenderades med en slätrakad hora på Östermalm.

Ja, ni läste rätt. Jag var hos Anders. Vi åt hemmagjord linssoppa och det var faktiskt inte alls särskilt tokigt. Det bästa var dock vitlöksbrödet. Jag övervägde seriöst att slicka upp de överblivna smulorna från bordet när ingen såg. Eller ja, övervägde och övervägde.
Jag slickade upp de överblivna smulorna från bordet när ingen såg.

Sedan spelade vi Trivial Pursuit. Det var roligt. Vi spelade i lag, två och två. Jag och Ida bildade laget "The Beauty and The Smart One". Men jag menar, jag bidrog ju också med några svar.
Faktum är att jag bidrog med så pass mycket att vi slutligen vann hela partiet.
Vi. The underdogs. Vi vann. I Trivial Pursuit. Det var jätteroligt.

Sedan lekte vi en lek med en tändsticksask. Det var inte lika roligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0