I forgot he doesn't know me


Dragos skickade sms till mig:

Hej hej är du upptagen?


Jag svarade:

Alltså, du är söt och så, men jag spelar inte riktigt för det laget...


Dragos:

Huh?


Jag:

Ja, du frågade om jag var upptagen så jag tänkte att du kanske ville... ja...



Dragos ringde strax därpå, helt bestört över "missförståndet", och förklarade att han verkligen inte menade det så och att han har en flickvän som han älskar.
Jag ba: Jag vet, jag skojade bara.
Han ba: Jaha.



Jag kan inte komma ihåg det samtal mellan oss som inte slutade i pinsam tystnad.


Kommentarer
Postat av: Anna

Extremt roligt! XD MEN! Behöver hjälp. Vet du vad en autokorrelationsfunktion är?

2012-01-19 @ 23:21:07
Postat av: Kenneth

Har du provat Wikipedia?

2012-01-21 @ 15:19:39
Postat av: Anna

Yep! Men tänkte att du skulle räkna ut en åt mig.

2012-01-21 @ 15:45:02
Postat av: Kenneth

Jag? Snubben med F i betyg?



Du borde kanske inte sätta ditt hopp till en snubbe med F i betyg...

2012-01-21 @ 19:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0