Fredag den 13:e


I dag är det fredag den 13:e, och jag har redan planerat hur TV-kvällen ska se ut.

20.00 - 21.30: The Voice Sverige
Känns som en lagom familjeunderhållning och nu när det bara går en gång i veckan ser jag ingen anledning att inte följa det. Jag hejar, inte helt otippat, på Magnus Ugglas team och än så länge är Angelina min favorit där.

22.00 - 23.40: One Missed Call
En bra, modern amerikansk skräckfilm. Lite som en blandning mellan "Final Destination" och
"The Ring". Ett gäng studenter får ett missat samtal på sina mobiltelefoner och när de lyssnar på meddelandet hör de sina sista sekunder i livet. Strax därefter utspelar sig situationen de nyss hörde...

23.40 - 00.35: Fringe
Bästa science fiction-serien på TV! Har hittills blivit bättre och bättre för varje säsong. Säsong 4 hade premiär förra veckan och ikväll fortsätter spänningen. Peter Bishop har raderats ur tiden, men ännu finns spår av honom kvar.


Efter det fläskar jag på med några avsnitt av min nya maratonserie Vampire Diaries. Det är så kul när man hittar en ny, etablerad serie som har gått några år och som visar sig vara riktigt bra. Då finns det så mycket godis att ta igen! Ikväll tar jag säsong 1 i mål och om orken finns drar jag även igång säsong 2.


Bu på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0