11111011100


"Som man inleder året, så kommer året att bli." Var det inte så?
Själv inledde jag året stinkande och smått skäggig. Känns bra!

Nytt år. Nya tider. Nya vanor. Ny blogg?
Nejdå, samma blogg, men jag funderar på att göra några förändringar.

Vissa traditioner kan jag dock inte förmå mig att frångå...


Sveriges JVM-lag inledde året på ett utomordentligt sätt. Vände 0-3 mot regerande världsmästarna Ryssland och vann med 4-3 i sudden. Vilken enormt härlig match!
Och AIKarna i laget spelar på toppen av sina förmågor. Patrik Nemeth styr och ställer i defensiven och Joakim Nordström har gjort mål i varje match! Mot Ryssland var det till och med Joakim Nordström som avgjorde tillställningen, assisterad av - Nemeth.


I detta smått hafsiga inlägg kan jag också konstatera att jag har vänt på dygnet helt (vaknade för en halvtimme sedan) och att jag höll mitt nyårslöfte från förra året, att inte dö.
Det här året känner jag mig dock smått självmordsbenägen och lovar istället att inte äta glass tre dagar i rad.


Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0