Vinter


Två par strumpor. Robusta vinterkängor. Långkalsonger. Dubbla knäskydd. Två tjocktröjor. Vinterjacka. Tre par handskar. Dubbla mössor.

Och ändå frös jag!

Det var helt sjukt. Jag bar mer tyg än en sjuårig skräddare i Brunei, och kunde knappt känna mina egna tår. Inte ens när jag rörde dem. Och då var det ändå veckans varmaste dag.
Men jag gjorde i alla fall ett gott jobb med att räkna antalet besökare på Skytteholms IP.
Hade stenkoll! Så det kändes skönt. Något som också kändes skönt var att AIK äntligen fick vinna en försäsongsmatch. De typ krossade Gefle med 3-1.

Här hemma har pluggandet uteblivit, träningen skjutits upp ännu en vecka, medan rummet nu står ostädat sedan mitten av december.

 Och som vanligt är jag fet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0