Tusen inlägg senare


Som ni märker försöker jag dra ut på det här 1000-firandet så länge som möjligt. För det blir nog inget nytt milenniumskifte här på bloggen. Jag vet att jag skrev "Mot 1000 nya inlägg!" i gårdagens inlägg, men jag har tänkt om lite där och satsar nu istället på 340. Bara så att ni vet.

Men jag ska erkänna att jag skäms lite. Jag har skrivit 1000 inlägg och ändå har jag inte varit det minsta provokativ. Det måste det bli ändring på. Från och med i morgon ska jag vara provocerande och väcka anstöt helt utan anledning! Men nu kommer en liten minidikt:


Visste ni att jag kan räkna?
Jo, jag kan det, ska vi slå vad?
Tror du mig ej så kan vi slå vad
Men helst vill jag inte slå vad


Ja, den där var ju uppenbarligen ihopslafsad på 20 sekunder, men vafan, det är ju onsdag.


Kommentarer
Postat av: Duvet Rigo

Happy 1000th Birthday!

2012-02-09 @ 01:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0