Tips inför Deltävling 2


Ett spännande startfält på pappret. Det kan nog bli en ganska bra deltävling i kväll.
Skulle Thomas Di Leva verkligen ställa upp om han hade en dålig låt? Skulle Sonja Aldén göra comeback med en skräplåt? Om jag var i deras situationer skulle jag se till så att jag hade en riktig dänga att visa upp.
Timoteij kan jag dock mycket väl tänka mig axlar en skitlåt. Andreas Lundstedt kan nog vara helt okej, men får det tufft i ett svårt startfält.
Tydligen är Ulrik Munther någon slags superstjärna och traditionsenligt brukar det gå bra för de unga stjärnskotten.
Övriga tre bidrag får agera utfyllnad.

Mitt tips i helhet:

Till final: Thomas Di Leva och Sonja Aldén
Till Andra Chansen: Ulrik Munther och Timoteij
Plats 5: Andreas Lundstedt
Plats 6: Top Cats
Plats 7: Mimi Oh
Plats 8: David Lindgren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0