The king of losing


Vi vann. Eller vi skulle ha vunnit. Vi hade en vinnarrad nedplitad. Sen bytte jag två tecken med varandra och så blev det ingen vinst. Det känns ju inte direkt jättebra. Snarare dåligt. 
Men å andra sidan hade jag lika gärna kunnat ändra en förlust till en vinst, så sådant brukar jag inte älta så mycket. Men det värsta var att jag och Sebylicious spelade tillsammans. Så nu vann ju inte han heller. Det känns tungt. Sorry, Seb...


Natten var behaglig och det var skönt att inleda dagen i skolan. I går inledde jag inte dagen i skolan och då kom jag två timmar för sent. Växelfel, bristfällig information, överfulla bussar och halt väglag var bidragande faktorer till detta. Ett tag gick min mobil sönder också men sen var den hel igen.


AIK är nu i praktiken klara för slutspel. I och med dagens bortavinst mot Brynäs är Växjö Lakers nu nio poäng bakom med tre matcher kvar. Plus att det skiljer 28 mål. Det är klart!
Visste ni förresten att AIK har gjort flest mål av alla lag i Elitserien? Dessutom är det AIK-spelare som innehar förstaplatserna i både skytteligan och poängligan. Det kan visserligen finnas lite korrelation där, men ascoolt och najs är det likväl.



Dagens citat:

"Det bästa är om vi vinner för då förlorar jag inga pengar"

                                                                   - Sebylicious


Kommentarer
Postat av: Duvet Rigo

Prova sök Davomundo på facebook! Heheheh!

2012-02-29 @ 19:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0