Tandis


Var hos tandläkaren i går. Inga hål! Ingen tandlossning! Inte ens hälften så mycket tandsten som förra året! Men jag hade ett lite annat problem.

"Du biter för hårt på kamerasladden. Den glider."

Eh... okej? Jag stängde bara munnen?

"Du biter fortfarande för hårt. Bit lösare!"

Mina tänder typ snuddar lätt vid sladden?

"Du biter konstigt på något sätt. Vi får ta fyra bilder till."

Jaja, whatever. Det lär ju inte direkt vara någon vidare stark strålning.

"Det blir ju lite mycket strålning för dig nu..."

-.-






Lite senare fick jag även en kallsup av bedövningsmedlet.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur gick tentan?! Jag väntar lika spänt om resultatet som du känner när du kollar på VD!

2012-02-18 @ 20:06:18
Postat av: Kenneth

Hoppet sjunker för varje dag...

2012-02-20 @ 02:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0