Partner in crime


Jag har äntligen hittat en till spelberoende person! Sebastian (eller Sebylicious som han envisades med att bli kallad när han dök upp i min dröm häromnatten) har upptäckt spelandets dragningskraft och tjusning. I dag spelade han sin första Powerplaykupong och tanken är väl att vi ska ha någon slags tävling och föra lite statistik och så där. I dag slutade båda på 7 rätt, det vill säga 1 rätt ifrån den sköna synen av kosing som trillar in på kontot. Fan, Växjö! Var ni tvungna att vänta till straffläggningen?


I övrigt så spelade jag badminton i dag. Med betoning på bad. Två av mina skilda umgängeskretsar drabbade samman när Anna mötte David, David mötte Anna och jag mötte en knämenisk stor som en stekpanna. Men det var rätt kul. Jag kom dessutom igång lite på slutet. Vann sista matchen med 15-0.


PS. Gissa vad jag inte ens har börjat titta på trots att det är torsdag kväll!
Just det, inlämningsuppgiften till imorgon. Jag var inte ens med på föreläsningen när den bakomliggande teorin gicks igenom. Jag tror nog att jag, för att citera Billy, "vaskar den".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0