Nyhetsflödet


Senegals hetaste presidentkandidat inför den kommande sjuårsperioden är en 87-åring.
Det känns ju verkligen som att be om det. Jag undrar lite hur han själv resonerade där.
Typ "Jag måste spara på mig lite pengar till pensionen"?


Oj, oj, oj. USA brände några exemplar av Koranen. Seriöst, vem fan bryr sig? Tryck upp några nya exemplar om de 100 miljoner som redan finns inte räcker.


AIK slog Timrå med 8-2. Rikard Gynge gjorde fem mål. Jag tror att man brukar kalla det för utklassning. Timrå är supersämst i serien och AIK är en seger ifrån slutspel.


Knappast en nyhet kanske, men den nya layouten på pendeltågperrongernas informations-
tavlor ställer till problem. Nu kan man inte på avstånd se om tåget är försenat eller om det bara avgår om ett visst antal minuter (vilket det ju gör även när det är i tid). Jag hatar försämringar. Andra saker som har blivit sämre är för övrigt DN och math.su.se.



Veckans frågEstellening: Varför?



Kommentarer
Postat av: Duvet Rigo

JAg håller med dig om math.su.se!!!!

2012-02-27 @ 11:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0