Jag är inte rasist (jag tycker bara lite bättre om vita)


Här kunde man tidigare läsa ett djupt ironiskt inlägg, men då alla inte förstod ironin har inlägget ersatts med en bild på bajs.






Men nu får ni inte tro att jag liknar mörkhyade med bajs eller att jag tycker att de är som bajs. Nej, det gör jag verkligen inte. Jag tyckte bara att det var kul med en bild på bajs.

Sedan är det ju i och för sig så att vissa personer har en hudfärg som kan liknas med färgen på bajs och att man kanske beskriver den personen som bajsbrun. Och sen är det ju så att vissa människor har en speciell lukt. Vissa luktar vanilj, vissa luktar ananas och vissa luktar avföring. That's life.

Så på rent matematiska grunder så finns det ju vissa personer som faktiskt både ser ut och luktar som bajs. Men det gäller bara en liten andel. De flesta mörkhyade är bara helt vanliga människor...


Kommentarer
Postat av: S

Word kenneth! Men om det är mellan Yvonne Strahovski och mörkhyade så vinner mörkhyade alla gånger! Halle Berry, beyonce osv. Hur kan du säga nej?

2012-02-18 @ 20:02:20
Postat av: Anonym

Much better! ;)

2012-03-30 @ 17:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0