Hooked on a feeding


Jag har visst blivit besatt av Vampire Diaries. Det insåg jag i går kväll när jag började misshandla mig själv för att jag var så trött att jag inte orkade se fler avsnitt. Det var ju så spännande! Men tre utslagna tänder och ett blodigt påslakanset senare så insåg jag att jag på det här sättet istället fick njuta av spänningen en extra dag.
Den insikten gjorde mig emellertid förvånansvärt pigg, varför det hela slutade i att jag drog i gång en helt ny random serie som pågått i åtta år och som jag nu måste följa till slutet. Problemen jag har alltså...


I går var det 31 januari och då kändes 15 februari väldigt avlägset. En annan månad. Men nu känns det helt plötsligt nära. Om två veckor. Då smäller det. Min första omtenta. Normalt sett börjar jag ju inte plugga till en tenta förrän dagarna innan, men normalt sett har jag ju ett skyddsnät i form av en omtenta. Det har jag inte nu. Missar jag den här tentan så får jag inte mitt diplom och måste i sådana fall vänta ända tills nästa år. Så det kanske kan vara värt att börja plugga redan nu.

Eller sen kanske. Det skulle ju också funka förstås. Det skulle nog till och med vara bättre faktiskt. För just nu har jag ju lite andra planer om man säger så. Vampyrliknande planer.

Vampire Diaries Season 2 Finale coming up!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0