Gårdagens sega tentavakt gjorde mig otålig


"Den här tentan är anonym..."      Nä, du skojar! Anonym? Oj, det var nytt!      "Ni får inte skriva namn på papprena som ni lämnar in..."      Nähä, det menar du inte.      "Bara koden..."      Jaha, men vilken tur att du sade det! Annars hade jag säkert glömt bort det, sjätte terminen och allt.
"Skriv på omslaget hur många papper ni lämnar in"      Men snälla, vi vet. Kan vi få komma igång eller? Tiden går.      "Ja, nej, men annars är det väl bara att..."      ÄNTLIGEN!      "Jag heter Hans..."      MEN FÖR I HELVETE GUBBJÄVEL!!!          



Till mitt försvar så satt jag faktiskt tiden ut. Och fick stressa på slutet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0