Frisktandvård


Fick ett sms från Folktandvården:

Grattis du är nu Frisktandvårdskund hos Foltandvården Tullinge.

För det första: Utropstecken? Kommatecken? Nej?
För det andra: Grattis? Typ som att det har varit värsta urvalsprocessen där jag hade den extrema turen att bli antagen. Alla blir väl "antagna"? Brukar de inte säga på reklamen att "Alla har rätt till Frisktandvård... blablabla..."? Jag tror att de brukar göra det. Ja, bortsett från det där blablabla då'rå. Det hittade jag på själv.
Men oavsett. Grattis till mig? Jag betalar er nu 900 kronor om året när jag aldrig tidigare har betalat mer än 520 kronor per år. Gratulera er själva istället. (Och glöm inte utropstecknet!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0